لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر
سرخط خبرها

اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران| از حضور در فضای باز خودداری کنید

  • کد خبر: ۱۳۹۸۶۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران| از حضور در فضای باز خودداری کنید
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و گفت: از شهروندان و به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای درخواست می‌کنیم که از حضور در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد یزدی مهر با اشاره صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا از سوی سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به تداوم آلودگی هوا شاهد انباشت آلاینده‌ها در آسمان تهران هستیم و این موضوع منجر به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز  مدیریت بحران دستگاه‌های امدادی، خدماتی و ... را به حالت آماده‌باش در آورده است، گفت: لازم است شهروندان نیز نکاتی را مدنظر قرار دهند و از این رو از آنان می‌خواهم که در تردد خودروها مدیریت لازم را داشته باشند. همچنین افراد و به خصوص گروه‌های حساس شامل کودکان، سالمندان، زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای باید از تردد در فضای باز پرهیز کرده و تا حد امکان در خانه بمانند.  

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اینکه در این شرایط لازم است که از انجام فعالیت‌های ورزشی نیز پرهیز شود، گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم نسبت به هشدارهای صادر شده حساس باشند و با توجه به اعلام‌های قبلی از وقوع آسیب و خطرهای احتمالی جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->